Проект за бранд “Dream Gaming” (част 2)

Компанията ни за SEO оптимизация Optimystica представя проект за изграждането на бранд “Dream Gaming” (част 2)

 

3. Видеоигрите могат да подобрят хирургичните умения.

Проведени са поредица тестове, имитиращи движения при хирургически операции, в някои от които са участвали напр. 33-ма хирурзи. Геймърите сред тях са допуснали с 37 % по-малко грешки и са изпълнили задачите си 27 % по-бързо. Оказало се, че игрите имат силно влияние върху навиците, сравнявано с образованието и опита. Резултатите от проучването доказват това, което ръководителят на водеща клиника по инвазивна хирургия, на Д-р Джеймс Росър, подозирал отдавна.
Колегите му, които не обичали видеоигрите, не могат да се похвалят с толкова точни движения на ръцете при операция, което е и основателна причина да инсталира на работния си компютър няколко нови игри, за да поддържа професионалната си форма. Това е особено важно във връзка с навлизането на безкръвни роботизирани хирургически оперативни методи, включително и в България в някои водещи клиники.

4. Игрите могат да ни направят богати. Ролевите онлайн-игри са се появили още в край на 90-те години на миналия век и са позволили на милиони почитатели на виртуалната реалност да се сражават помежду си, да преследват чудовища и да търсят различни артефакти. Постепенно феновете на тези игри се досетили, че хобито им може да им носи доходи. Започнали да продават един на друг виртуални ценности (например оръжие и екипировка) за реални пари чрез интернет-търга eBay. По оценки на аналитиците в тази индустрия в момента участват около 400 хил. души, 85 % от които китайци. Китайските геймъри изкарват 10-часови смени игра, за да спечелят повече предмети и да ги продадат на желаещите. Тази система изобщо не се харесва на големите корпорации, разработващи видеоигри. Но те са принудени да се примирят, тъй като такива „професионалисти“ спомагат за привличането на стотици играчи-любители – колкото е по-оживена играта, толкова по-бързо се развиват персонажите. В някои азиатски страни тази практика се е разраснала до толкова плашещи размери, че например китайското и японското правителство са приели закони за виртуалната валута поради растящия брой хакерски атаки и мошеничества в геймърските общества.

Връзка към следващата статия

Проект за бранд “Dream Gaming” (част 2)
Оценете тази страница

Leave a Comment

Свържете се с нас!

Ако не намирате търсената информация на сайта ни - свържете с нас и с радост ще ви помогнем!

Обади се на 0884 725 333 и получи безплатна SEO консултация